Annoncekampagne skal profilere SPRS

I det kommende år gennemfører Sorø Privatskole en annoncekampagne i Sjællandske Medier, både online og i papirudgaven af Dagbladet/Sjællandske. "Vi håber på, at vi vil kunne tiltrække endnu flere elever ved at synliggøre nogle af de mange kvaliteter, der kendetegner vores skole," siger skoleleder Nanna Kofoed Øhrgaard.

Vi kører fire annoncer under fire temaer:

1) Tryghed og trivsel

2) musik er en del af vores dagligdag

3) fokus på science

4) internationalt fokus med tysk og engelsk på højt niveau.

Her kan I se de to første annoncer. Vi begynder med trivselsannoncen, som ifølge planen indrykkes i Sjællandske Mediers Erhvervstillæg i næste uge. Herefter vil annoncen blive bragt hver uge i hhv. Dagbladet/Sjællandske og Erhvervstillægget. Desuden vil annoncen dukke op i diverse online-formater. 

Klik på annoncerne for at se det fulde format.